Hotell Chokladte

Den sista månaden innan vi flyttar så kommer det att vara massa med folk hemma hos oss. Det känns nästan som om jag och Jakob har startat ett B&B hehe. Från och med idag ska en kantonesisk tjej från Eslöv bo med oss tills hon hittar en bostad. Hon verkar jättetrevlig och det är ett stort plus att hon kan kantonesiska! Imorgon kommer Anna och Jenny och ska sova över, men det blir bara en dag. På lördag kommer Betty och sover en dag. Samma dag kommer också Hannes, även han ska bo med oss fram tills bostad hittas eller vi flyttar. Dagen efter det kommer en till kille och han ska också stanna en lång tid. Vi får se hur det går.

Jag kommer att vara hemma i Helsingborg 9 dagar så under den tiden så är de "bara" 4 personer som måste dela på toa och sovplats.

Hotell Chokladte
100kr/natt
frukost och middag ingår
killar får sova i samma bäddsoffa eller skaffa luftmadrass

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får ni plats med alla? =O



Hej, jag är hemma i Oxelösund nu. ^^

2009-08-26 @ 21:15:12
Postat av: Wei

hm... glömde skriva mitt namn där, men det är jag! ^^

Kram Wei

2009-08-26 @ 21:16:42
Postat av: Helena

Hej! Hoppas flytten gick bra!

Vi köpte en luftmadrass igår så en får sova där och två på bäddsoffan så det får ordna sig hehe

Annars är de ju så mycket i skolan så det är lugnt.

Kram!

2009-08-27 @ 12:13:37
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: bettan

pangsar luftmadrassen!!

2009-08-27 @ 13:25:20
Postat av: yin

jag borde ha en optimeringsbok (lundgren och värbrand) liggandes nånstans om du fortfarande behöver en...

2009-08-27 @ 19:38:57
Postat av: Helena

ja tack Yin! Det är exakt den boken också. Det vore jättesnällt om jag kunde få låna den om ett år, jag kan ta den tidigare också hehe

2009-08-27 @ 19:48:21
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0