Ensam hemma

Nuförtiden är jag ensam hemma ganska mycket då Jakob har massa tentor och snart ska han börja som klassföreståndare. Det finns bra saker med att vara ensam hemma, jag får sjunga så mycket jag vill utan att Jakob gör grimaser, jag kan kolla på tvprogrammen jag vill, jag får lugn och ro till att plugga osv. Men i grund och botten så gillar jag nog inte att vara ensam hemma ändå.

Några nyheter:

Jag och Jakob ska skaffa en systemkamera! Anna, Jakobs syster kollar upp det åt oss, så snällt!

Jakobs kompis Hannes kommer att börja plugga i Linköping så han ska bo med oss fr.o.m  slutet av september. Jag gillar Hannes så det kommer att bli kul! Slipper vara ensam hemma hehe

Vi har packat en massa saker redan. Det som är kvar av mitt och vårt är bara sådant som jag behöver använda. Jakob saker ska packas lite senare när han får mer tid, jag har erbjudit mig men han vill göra det själv.

Jag har bestämt mig för att vi bara ska äta stark mat fr.o.m nu. Detta för att stark mat enligt Jenny ska göra huden finare och magen mindre hehe. Tre flugor i en smäll eftersom vi har ganska många starka kryddor som borde användas upp.

Det var allt. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0