34-månadersdag!

Igår firade jag och Jakob vår 34-månadersdag! Vi gjorde inget särskilt på dagen men på kvällen åkte vi ut för att se den nya Harry Potter-filmen på bio. Måste säga att den bara var sådär. Harry Potter är nog överskattat. Men jag tror nog att jag kommer att se de kommande filmerna också, bara för att jag redan sett såhär långt så måste jag nästan hehe.

Idag kommer Jakobs mamma och mormor och stannar några dagar. Jag håller på att baka en chokladrulltårta, vi får se hur det går för jag har aldrig gjort rulltårta innan... Förutom det så har jag städat och bäddat sängen till rosa!
Det ska bli kul när de är här för jag har hört något om besök på Vadstena kloster! Jag älskar att åka på utflykt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0