20 månader och en picknick

Hej! Igår var jag och Jakob på en picknick för att fira våra 20 månader tillsammans. Det var en perfekt dag, strålande sol, lagom med vind och torrt på gräset. Vi hade med oss sushi som vi fortfarande inte hade ätit upp, annars hade jag egentligen tänkt göra en kyckling- och pastasallad. Vi hade också banankakan jag bakade i förrgår och en skål med vattenmelon uppskuren i fyrkanter. Efter maten låg vi och tittade på himlen men den var alltför molnfri så man kunde inte hitta roliga djurmoln.
När vi kom hem möblerade jag om lite. Jag flyttade matbordet närmare köket för att få plats med den nerfällda bäddsoffan precis invid fönstrena. Detta gör att man kan ligga på den och sola/titta upp på himlen och bara ha det skönt.
Senare på natten hade jag... skulle jag ha ett Detective Conan maraton men jag orkade bara 2 filmer och somnade vid ca klockan 2. Men det är bra för nu kunde jag gå upp ganska tidigt ändå och tvätta.
Ses!
image89
En glad Jakob är en japansk Jakob?

image88
Jakob och sushin

image90
Jag och den saftiga banankakan

image91
En skål med kärnfri vattenmelon!

image92
"Så god!"

image93
"Tycker jag med..."

image94
Vi vilar efter maten

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt med picknick det vill jag också ha! Saknar Linköping och er!

2008-06-14 @ 19:22:01
URL: http://lisaphoto.blogg.se/
Postat av: han från tierp!

vart är ni?? saknar era kommentarer ang erat liv!!!! vill veta hur der går för er??

2008-06-14 @ 21:33:08
Postat av: Helena

Mm picknick är kul, man får passa på medan det är varmtute! Vi saknar er också, ni får gärna komma och hälsa på fler gånger.



Nu har det kommit ett långt inlägg för de intresserade och det ska komma mer(förhoppningsvis). Skriv gärna kommentarer så vet jag att jag inte bara skriver för mig själv hehe.

2008-06-28 @ 20:14:48
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0