Gott nytt år!

Gott nytt år allihopa! Just nu är jag hemma i Helsingborg och "firar" jul och nyår. Vi har inte gjort så mycket i år. Jag har dock vaknat ganska tidigt många dagar i rad av olika anledningar. En gång var det på grund av ett konstigt ljud från grannen och de andra gångerna var det för att vi skulle ut och handla. Men jag har inte köpt mycket alls måste jag säga, faktum är att jag bara har köpt saker till Jakob och en spegel till mig själv.
Det är skönt att vara hemma och få hemlagad mat, eller rättare sagt det är skönt bara att slippa laga mat hehe. Mamma är så mammig mot mig men det är väl skönt det också lite då och då. Vad jag verkligen saknar är Jakob. Varför är det så många romantiska filmer i juletid och så många gosiga par som åker buss!?
Nåja, snart åker jag hem till Linköping och då kommer jag att sakna mamma och Betty istället, jag blir aldrig nöjd hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0