Godsaker

Här kommer lite bilder på godsaker vi åt i Japan. Får passa på att posta bilder nu när jag är hemma och har tillgång till dem. Vad tycker ni ser godast ut?

tårtbit5
Cheesecake med hallonsås som vi åt på en italiensk resturang. Gott men mättande efter en middag bestående av sallad, spaghetti och pizza.

tårtbit4
Fluffig sockerkaka med jordgubbskräm.

tårtbit3
Rikligt med jordgubbar, grädde och mjuk sockerkaka. Så gott!

glass1
En fruktglassmix bestående av färska jordgubbar, blåbär, hallon och andra godsaker som mixades med glass framför ögonen på mig och Jakob.

tårtbit2
Stora bitar av min favoritfrukt persika i géle på en saftig kaka.

tårtbit1
Som ni ser på omslaget så är det här en chiffonkaka med citronsmak.

Kommentarer
Postat av: Anna

de tre första såg bäst ute, den där glasröran såg nästan osmaklig ut tycker jag.

2007-09-30 @ 01:09:59
URL: http://sephchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0