Förvirring och lathet

Hej hej! Idag tänkte jag klaga lite på mig själv, jag har inte gjort ett dugg på mina läxor sedan jag kom hem! Skärpning! Men jag kan inte göra något just nu för jag ska ut med mamma och ta reda på tågbiljetter nu till jul. Vad gäller förvirrningen så var det igår som det hände. Det ringde på porttelefonen och jag frågade vem det var. Då sa personen "Det är Helena", jag blev helt ställd, "jag är ju Helena " tänkte jag. Men istället sade jag "Är det Linda?" för att jag tyckte rösten påminnde om hennes. Men det var det ju inte, det var Helena från en kristen förening som kom med tidning till oss. Tack Helena  & co!
Måste gå nu.  hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0