Värsta dagen

Hej hej allihopa! Här skriver jag lite för att dela med mig av en inte fullt så bra dag men jag känner mig glad ändå.
Det började redan igår med att jag glömde hanskarna i nya lägenheten så imorse var det cykel utan handskar, så kallt!!! Sen blev jag inbjuden i F:s dessertklubb och idag skulle jag fixa något. Eftersom jag hade håla mellan 10 och 12 så cyklade jag hem o kollade upp vad jag skulle baka. Efter att ha bestämt mig för morotskaka så stack jag  till Hemköp för att köpa kesella och samtidigt hämta min cykel som var på lagning. När jag kom hem igen så upptäckte jag att jag glömt mina nycklar i rummet!! Så jag börjar plinga på de andras klockor men ingen är hemma!! Dessutom har jag inga pengar i mobilen så jag kan inte ringa efter hjälp eller till F och säga att jag inte hinner baka. Som tur har jag cykel så jag cyklar till studentbostäder och får en extranyckel men nu är jag jätteförsenad med bakningen. När jag kommer hem sätter jag fart och ska riva morötter men kanske går det för snabbt för jag råkar riva av lite skinn på ett finger också, och jag upptäcker inget förrän jag ser blodpölen vid telefonen efter att jag tagit upp den. Men det gick bra och morotskakan med kesellaglasyr blev lyckad!
Fast dagen är inte över än... Jag ska visa Nathalie och Johns lägenhet och senare ikväll ska jag hämta hem en bokhylla. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: betty

IUUUUUUUE blod :/ poor you..

2007-10-25 @ 16:07:03
Postat av: Anna

OMG! blev det en morotsblodpaj?

2007-10-29 @ 21:56:10
URL: http://sephchan.blogg.se
Postat av: Helena

nej så blodigt var det inte

2007-11-04 @ 17:24:26
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0