Fotodags 2

Ok det blev lite konstigt på förra för jag visste inte riktigt hur man skulle göra, men jag ska inte säga att jag vet  nu hehe
ok bilderna kommer i oordning från när jag tagit dem men ni får nöja er med det.
Här kommer fler bilder
275022-30
En gullig japansk silo

image49
Jag och Jakob leker Titanic på en flodbåt

image45
En lååång rad av sakeflaskor

image46
Sakeprovning

image29
Vår utfluktslunch, det är kalla sobanudlar med tempura

image28
Sushi som driver förbi mm...

image26
Välkomstlunchen, jag tror mattanterna lagade allt själva

275022-25
Min och Jakobs första frukost är japanska melonbröd

image41
Teceremoni

image42
Jag och Nicole tävlar om vem som är bäst på trummor

image43
Jakob gillar att spela skjutspel

image44
JCLPeleverna tillverkar våra egna lampor

image47
Vid en sjö en regnig dag

image48
Jag äter is med blue hawaiismak

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni verkar ha det toppen! Är fortfarande avundsjuk!

2007-07-19 @ 08:15:50
URL: http://raspberrydream.blogg.se
Postat av: betts

fina bilder:D

2007-07-20 @ 15:42:01
URL: http://butalove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0